poniedziałek, 26 sierpnia 2013

20 faktów o mnie

Napisze to czego jeszcze o mnie nie wiecie !

1.Idę do 2 gimbazy.
2.Kocham Dawida Kwiatkowskiego ( mój przyszły mąż )
3.Wielbię Rihanne.
4.Na drugie imię mam Julianna.
5.Moim ul.aktorem jest : Mario Casas.
6.Nie mam chłopaka.
7.Moim ul.kolorem jest fiolet i mięta.
8.Mój ul.film to 'Trzy metry nad niebem'.
9.Obecne wakacje uważam za udane.
10.Nie mam rodzeństwa ( sprzedałam na allegro )
 11.Mój ul.serial to 'Pretty little liars'
12.Jestem uzależniona od słodyczy.
13.Jestem tępa z majzy ;x
14.Moje ul.strony społecznościowe to : fejs , ask , blog.
15.Nie lubię większości zup.
16.Mam zajebistych przyjaciół.
17.Kocham śpiewać i tańczyć.
18.Lubię czytać książki.
19.Lubię jeździć do sklepów z ubraniami , takimi jak : Cropp , House , Tally Weijl ,Sinsay , Daichman.
20.Chciałabym wyjechać do Paryża i Londynu.

Dałam radę napisać 20 faktów o sb ahh :D
A tu piosenka na dziś :
http://www.youtube.com/watch?v=OblL026SvD4



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz