piątek, 30 sierpnia 2013

Wszystkiego na raz

Hei Hei !
A więc zacznę od przeprosin , ponieważ miałam wczoraj dodać jakieś video lub zdjęcia z wczoraj , ale niestety nie dało rady bo koleżanka nie przesłała mi zdjęć .. Na pewno zdjęcia dodam albo dzisiaj albo jutro , zależy od mojej koleżanki kiedy mi prześle  , bo zdjęć jest naprawdę duużo i myślę że wyszły w miarę ładnie ;) a dzisiaj po prostu taki zwykły , luźny post ;)

A teraz podziękowania , że 100 osób  czyta mojego bloga , może dla kogoś to nic nie znaczy , ale mnie naprawdę to uszczęśliwia i daję dużo motywacji do dalszego pisania jak wspominałam wcześniej :D

A wracając do wczorajszego dnia , był jak najbardziej na TAK i 100%  wykorzystany :)..Dziewczyny wszystkie odwiedziłam i już w niczym nie mam zaległości haha xd. Wczoraj jakieś nasze zacne teksty xd coś z Paulą , Smaczką , Wicią , Wiką  , Martyną ahh <3 już tęsknię ;( .. Już w sobotę się widzę ze wszystkimi , ponieważ organizujemy sobie ognisko tak na koniec wakacji żeby spędzić te ostatnie chwilę razem i bardzo dobrze je spędzić . Również będzie dużo zdjęc ale pewnie dopiero w niedziele je dodam ..A i dzięki Smaczce za książkę już jestem na 20 stronie :) Tak właśnie moja koleżanka pożyczyła mi książkę , o której pewnie dużo osób słyszało i czytało  , ale jeszcze więcej pewnie ogl. w tv :D Pamiętniki Wampirów <3 o to ona :
Jeśli nie czytaliście tej książki , to naprawdę ją polecam jest bardzo interesująca :).
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz