środa, 28 sierpnia 2013

Beznadzieja.

Hej miśki ! *.*
U mnie jak zwykle nic ciekawego..Dopiero jutro coś się będzie działo ;).Dzisiaj dzień jak codzień wstałam sobie o 8 , ogarnęłam się , nawet potem pouczyłam co jest u mnie rzadkością no ale nie wnikam xd . Potem po południu goście i nudy ;c beznadziejnie wręcz ;c + pozdrawiam pusta dziewczynko która mi daje zajebiste pociski bardzo mnie to zmotywowało żeby tu pisać + na pewno to czytasz xd..Jutro coś z Paulą boże jak się nie mogę doczekać . Najpierw na Czarnocin potem na Zamość i tak w kółko xd Jutro jakiś post specjalny nie wiem co jeszcze ale Paula mi może coś doradzi , a więc spodziewajcie sie jutro mnóstwo zdjęć albo jakieś video :D a no i oczywiście muszę wykorzystać plan takiej jednej dziewczyny która mi pomogła nie tylko z blogiem - dziękuję ! ;*. No więc tu macie jakieś moje zdj. :) Papatki :*
Ja ruda hahaha :D Jakieś zdj. robione miesiąc temu za domem xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz