niedziela, 15 września 2013

Inspiracje

Cześć :)
Przepraszam że wczoraj  nie dodałam żadnego postu  , ale nie miałam weny.Dzisiaj powracam z nową weną i z małymi niespodziankami na dzisiaj . Dzisiaj prawdopodobnie będę 2 posty , także wyczekujcie mnie.Ten dzień zleciał mi na luzie.Wstałam sb o 8 :30 ogarnęłam się , zjadłam coś i korzystając że mamy dzisiaj piękną pogodę poszłam trochę pobiegać , następnie potem zaczęłam uczyć się z pracy klasowej z historii , 3 może bd :>.Naukę mam już z głowy z czego się cieszę , tylko jeszcze moja choroba została ;c.Tym razem nie bd tu moich zdj.tylko inspiracje , które mi się podobają ; )
kocham tego typu bluzy <3






Boskie są te rzeczy *.* bardzo możliwe że tego typu posty będą się pojawiać tu więcej razy , niż tylko raz :).Mhm..jeśli macie jakieś pomysły na mojego bloga w sprawie notek to zapraszam na mojego aska - @mamawiezecpieszbitch  ( tam mogę być najczęściej , walcie śmiało jeśli macie jakieś pomysły ) a jeśli nie chcecie żeby , żeby Wasze pomysły na bloga nie były widziane zapraszam na moją pocztę - natalia.zajdler@op.pl  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz