piątek, 20 września 2013

Źle i dobrze

Elo :*
Jak tam Wam mija piąteczek ?
Mi w miarę , od 14 w domu potem jakiś projekt multimedialny  z Olką o 'Krzyżakach' , bo wiecie miałam z historii kartkówkę i coś mi się wydaję że jej za dobrze nie napisałam , a że w moim w przypadku chciałabym wyciągnąć tą historię na 4 , to muszę się starać i właśnie zgłosiłam się do takiego projektu , bo przecież miło jak jakaś szósteczka wpadnie , ale ja nie o tym.Dzisiaj korzystając z okazji że to nie jest mój najlepszy dzień , postanowiłam sb porobić trochę fotek.Kurczę u mnie wszystko się psuję , czemu tak musi być przecież i tak nic złego nie zrobiłam , no ale jak zwykle na mnie..nie ważne ;<. No to macie sb moje fotki , akurat tutaj nie robione telefonem tylko na tej stronie http://webcamtoy.com/pl/
hahaha cóż xD..
to pierwsze moim zdaniem najlepsze :D


Hahaha jebłam xd

Nie no ta strona to super sprawa naprawdę polecam ! :). Rzecz jasna , że robiłam sb śmieszniejsze zdj. nawet bardzo , no ale nie bd się tu kompromitować :D . Poleć ktoś jakiś film ( każdy tylko nie wojenny bo nie cierpie i westernów :o ). Dobranoc :*


2 komentarze:

  1. dobra strona ;)
    super blog i ciekawa notka ^^
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;*
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za otuchę :D <3 to miłe ;* + ja również pozdrawiam i pewnie zajrzę zaraz :D <3 bardzo lubię czytać czyjeś blogi jeśli byś mogła to zapraszam do komentacji ostatniego posta xd

    OdpowiedzUsuń