poniedziałek, 23 września 2013

Luz

Przepraszam , że w sobotę nie dodałam postu no ale już nie miałam kiedy. Chrzciny jak najbardziej na TAK , było świetnie pomijając fakt że nie było nikogo w moim wieku , no ale trudno i tak się dobrze bawiłam , nawet był stół do bilardu. Nie robiłam zdj. ponieważ wolałam posiedzieć i pogadać z rodziną , z którą się dawno nie widziałam a zamiast robić zdj. Dodałam dzisiaj post , dlatego że dzisiaj było mało zadane a jutro mam tylko kartkówkę z chemii , także luz ;).Ta jesień naprawdę dobija nie wiem jak Was , ale u mnie się pozmieniało. Mam dni dołujące albo wręcz przeciwnie - bardzo dobre , jeszcze ta miła wiadomość od Dagi że jedziemy w sobotę do Galerii z Andzią , Martyną i Dagą <3 A więc cel ---> Łódź <3 . Nie mam zamiaru kupować sobie ciuchów za dużo ich mam i już się nawet nie mieszczą do szafy..Mam zamiar kupić sobie płytę w Empiku Dawida Kwiatkowskiego ( mój przyszły mąż) na pewno dam tu zdj. ! no i coś na pewno z McDonald's .
 Tu zdj. w prostych włosach , a na ogół mam kręcone :D
 Tu zdj. z dzisiaj : włosy w prawdzie się utrzymały , tylko na końcówkach bardziej się falują


Nie wiem co mnie dzisiaj i wczoraj naszło na robienie zdj. ale zauważyłam że robienie zdj. zaczyna być moją codziennością , naprawdę zaczynam to LUBIĆ ! :D
Mam więcej zdj. ale tu dodałam te które moim zdaniem się ok i da się wstawić .

Bardzo bym prosiła aby w moi komentarzach pisać jakiego typu mają być posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz