poniedziałek, 2 września 2013

Spotkanie

No witam Was ! ; )
A więc zacznę od przeprosin jak zwykle , ale niestety wczoraj nie mogłam nic dodać , iż najpierw pojechałam na rynek a potem w gości i tak mi ten czas szybko zleciał .. A więc jak na razie cofnę się do piątku , ponieważ spotkałam się z Werą tak jak pisałam wcześniej .Było naprawdę bardzo fajnie ; )..Hahaha Gucio mistrzem ! :D.Nie wiem czy tu pisałam , ale Wera jest moją kuzynką , którą bardzo bardzo lubię i mile spędzam z nią czas :). Zaraziłam Werkę prowadzeniem bloga i jeśli da mi na to zgodę , postaram się dać tutaj linka do jej bloga :).No i wreszcie macie tu zdj..Werka moim fotografem ;*
a o to mistrzu Gucio o którym wspominałam wcześniej ! :D ( pies Weroniki )

a tu sb taka ja i piękny pokój Weroniki

To już bd na tyle , a już za chwilę następny post ;* chce Wam trochę to wszystko wynagrodzić , więc myślę że to docenicie. Dozo !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz