sobota, 21 września 2013

Urodzinowo !

Witam !
Ja tu tylko na chwilkę , zaraz mykam się uczyć ;o. Już nie ogarniam. Ale ja nie o tym dzisiaj chcę złożyć  szybko i na temat życzenia urodzinowe mojej najlepszej przyjaciółce , którą obchodzi dzisiaj urodziny , a więc zaczynam ( Hahaha ostrzegam jeśli bd to czytała to lepiej usiądź bo nie jestem najlepsza w pisaniu życzeń <3 )

Droga OLU ! <3
Chciałam Ci życzyć duużo zdrowia , szczęścia , uśmiechu na twarzy , żeby nigdy ten uśmiech Ci nie znikał , żebyś zawsze była sobą i nie zmieniała się już nigdy <3 .Dużo dobrych ocen , samych 6 i tak ich nie będziesz miała no ale musiałam xd. Najlepszego chłopaka który będzie o Cb dbał i który na Cb zasługuję , tak jak ja teraz ! <3 .Dużo alko Ci również życzę i żebyś była zawsze taka spontaniczna i zabawna jak jesteś teraz bo właśnie to w Tb kocham najbardziej <3 Ty zawsze wiedziałaś jak mi pomóc , byłaś przy mnie gdy coś było nie tak , miałam w Tb wsparcie , kocham spędzać z Tb każdą wolną chwilę , po prostu kocham Cię <3 :*
a i jeszcze jedno jeśli to przeczytałaś to Ci dziękuję , że wytrwałaś że by to przeczytać a no i nie zabijaj w szkolę <3




a no i za zdj. też nie zabijaj ;*
Z Tb zawsze najlepsze odpały <3
 
Możliwe że dzisiaj jeszcze wstawię recenzję filmu , ale nie obiecuję. Baju :*
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz