niedziela, 8 września 2013

Słodkie kłamstewka vs. Plotkara ?

Hej kochani <3
Dzisiaj nie pojechałam na dożynki co oznacza więcej siedzenia na necie !.Chciałam omówić tutaj temat filmów , tak jak obiecałam.Mianowicie w dzisiejszym poście chodzi mi o seriale , ale na pewno nie bd tu brakowało tego tupu postów. Więc do dzieła.Jak piszę w tytule postu 'Słodkie kłamstewka vs. Plotkara ? ' jak mi polecacie ?.Póki mam czas i nie idę do szkoły dla chwil relaksu chce sb coś obejrzeć tylko nie wiem na co się zdecydować , ponoć oby dwa seriale są świetne i w tym problem !.Chciałam chociaż po oglądać parę odc. bo znając życie pewnie potem nie bd miała czasu na ogl. dwóch seriali , więc wybierajcie tylko jeden ; ).A więc jeszcze raz..
Słodkie kłamstewka :
Vs.


 A więc głosujcie :).Wspomnę jeszcze raz , że od poniedziałku do piątku mnie tu nie bd . Postaram się bd w piątek i dodać dużo zdj.To chyba na tyle. Od wczoraj bardzo wciągnęły mnie filmiki simsów i właśnie idę sb oglądać baju :*





1 komentarz:

  1. Przepraszam za pomyłkę ale tam powinno być od poniedziałku do czwartku dla jasności :)

    OdpowiedzUsuń