poniedziałek, 2 września 2013

Z soboty na niedziele

No i jestem :)
Na sam początek chciałam Wam zdać krótkie relacje co robiłam w sobotę.Rano gdy wstałam nie działo się nic takiego , dopiero potem po południu się rozkreciło , iż zrobiliśmy sb ognisko o którym pewnie wspominałam ..Niestety nie dodam zdj. iż nie którzy sb tego nie życzyli ; ).I tak wyszło.Ale mogę Was zapewnić bo było bardzo spoko , nawet lepiej.Dziwi mnie to trochę , ponieważ nie było tam moich przyjaciółek , ale dałam radę i było OK.Hshshs Dominika najlepsza :D i jej te filmiki.Nie ma to jak chować coś cennego w polu , oj z wariatami całe życie <3 No a teraz już przechodzę do wczoraj.Pojechałam sb z rana z mamą i ciocią na rynek , gdzie zakupiłam sb troszkę rzeczy do szkoły.Ogólnie było w porządku , gdyby nie ta paskudna pogoda no ale obleciało.I właśnie mówiąc o rynku mam tu na myśli wstawić moje nowe rzeczy , czyli buty , torbę i bluzę ;)
Najpierw zacznę od torby:
bardzo lubię tego typu torby , są naprawdę świetne <3


 A tu sb taka moja czarno - różowa bluza , bejsbolówka do której mam słabość.
Powiedziałabym wręcz że jest taka oczojebna ;D.


A tu butki po szkole , właściwie to wszystko do szkoły.
Mają na sb mój ul.kolor dlatego je posiadam ;)
Są takie za kostkę w sam raz jak chciałam , firmy 'UNDERLINE'
Na pewno jeszcze wiele razy , te buty pokażą się na moim blogu :D


A i jeszcze jedno naprawdę Wam dziękuję że czytacie mojego bloga już 125 obserwujących mój blog to już naprawdę duużo znaczy , dla mnie na pewno ! Teraz mam nadzieję że chociaż jakieś komentarze się pojawią.Jeszcze dzisiaj wieczorem postaram się coś tu dać , a teraz mykam bo moja psiapsióła przyjedzie :) Papatli ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz