piątek, 6 września 2013

Just fit musli

Jestem znowu ; ) . Ten post bd krótko i na temat. Mianowicie chodzi mi o batony , które nie dawno sb kupiłam.Są naprawdę pyszne ! Ogółem mówiąc to nie przepadam za takimi rzeczami , ale ciocia doradziła mi żeby je kupić bo są b. dobre no i w 100% miała rację <3 Moja nowa miłość <3 zajadam się nimi cały czas xd Można je kupić w Biedronce , 6 batonów a kosztują tylko 2,50 zł i są naprawdę zdrowe czego wcześniej nie powiedziałam. Mam nadzieję że skusicie się na tego typu batonu i że bd Wam smakować , a tu macie fotki :)

jak widać nawet pudełko wygląda apetycznie :D
Mhm..chyba coś nie długo bd musiała się wziąźć za tego bloga , a teraz mykam poczytać sb bloga Lucy , mojej ul.blogerki <3

2 komentarze:

  1. uwielbiam te batony. :D Jem je prawie codziennie. ;P
    + obserwuję, będę wdzięczna, jeśli zrobisz to samo u mnie. ;)
    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha dobrze wiedzieć że nie jestem sama :D spoko ;D

    OdpowiedzUsuń