niedziela, 15 września 2013

Post : dwa w jednym

Ten post będzie całkiem inny niż dotychczas.Właśnie to jest taka moja mała niespodzianka ; ).'Dwa w jednym' już wyjaśniam o co chodzi.Otóż zamieszczę tu najpierw zdj. moich ciuchów , bo jak wszystkie dziewczyny mamy dylematy jak się ubrać do szkoły. Więc ten post przeznaczam tak jakby Wam , iż dodam tu dwa stroje które sb upatrzyłam żeby się w nie ubrać do szkoły i chcę znać wasze opinie który strój wybrać , mam nadzieję że pomożecie.


 na wstępie tego zdjęcia chciałam napisać sorki że tak zrypanie jakościowa ale zdj. były na szybko ;/

bluza - zwykły sklep , bluzka - sinsay , spodnie - zwykły sklep.

Vs.
 
legginsy - cropp , koszula jeansowa - sinsay , bluzka - tally weily 
tu widać lepiej białą bluzkę :


A więc teraz za którym zestawem jesteście ? :> mam nadzieję że mi pomożecie , bo jak każdy wie szkoła jutro .. Wiem , wiem że to głupie że niby wstawiam tu zdj. z ubraniami jakby ktoś w realu nie mógłby mi doradzić . Owszem mógłby , ale tym razem żeby na moim blogu było trochę ciekawiej , chciałam dać Wam szanse żebyście mi pomogli , proszę ; *.Baju :)

2 komentarze:

  1. W tym pierwszym zestawie podoba Mi się tylko i wyłącznie bluzka. :b Więc wybrałabym outfit nr. 2

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki wielkie i na pewno zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń