piątek, 13 września 2013

Wir nauki

Elo 3 2 0 :D
Co tam u was ?
U mnie jak na razie jest ok :).Już zdąrzyłam wejść w ten wir nauki i jakoś łącze ten dom ze szkołą i nauką na popołudniu , teraz to może nie mieliśmy tak nauki , ale jak sb myśle że mamy mieć codziennie jakieś p.klasowe to mi się odechcewa iść ;x.No ale życie.Przerwy oczywiście najlepsze , hahaha laski moje <3 haha dobra Julka , Kasia , Ala , Martyna hehe :P..Jak mówiłam dodawała posty , dopiero w piątek , sobotę i niedziele.Moje oceny są  hmmm...nie no jak na mnie nie są złe. Jak na razie z majzy 1 hahaha tu się nie dziwie xd. z anglika 3+ , nie dał mi poprawić -.- no i jeszcze czekam sb na kartkówkę z chemi , ale 3 powinna być :).Szczerze powiedziawszy na dziś nie' pszyszykowałam ' sb żadnego posta takiego konkretnego jest po prostu o wszystkim.Już prawię kończę czytać książkę ' Pamiętniki Wampirów' , ale nwm czy skończę bo oczywiście już mamy lekturę o omówienia ' Hobbit ' norma ^^.Przerwy dzisiaj naprawdę mega bo z Kasią i Julką <3 .. Nie mam też tutaj rzadnych zdj. do wstawienia wstawię tutaj takie tam z lata .


No tu macie jakieś takie zdj. możliwe że już te zdj. tutaj były , ale po protu nie miałam czasu porobić nowych .


  A na dziś już to chyba wszystko , widzimy się jutro :)
tu jeszcze mojego ul.bloga na dziś :
http://lucy-luucy.blogspot.com/
pewnie dużo osób ją obserwuję , wielbie ją <3

2 komentarze:

  1. Ja czytałam wszystkie części PW i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie ja dopiero czytam pierwszą część i jest świetna ! <3 pjona :P

    OdpowiedzUsuń