środa, 25 września 2013

Nie dobrze

Witam !
Chciałam ogłosić , krótko  i na temat iż nie bd dodawała postów i zawierzam bloga na jakiś czas . Nie , nie myślcie sb że mam swoje widzi mi się i już mi się znudziło albo że mam gdzieś osoby które go czytają , nie prawda to dla mnie dużo znaczy , ten blog i to wszystko co tu na nim stworzyłam.Po prostu zawierzam go powiedźmy na tydzień lub 2 tygodnie i nie dlatego że mi się znudził bo wręcz przeciwnie , ale tutaj akurat chodzi o sprawy rodzinne , które strasznie mną wstrząsneły i szybko się na pewno nie otrząsne , ale więc przepraszam Was ! Tu też nie chodzi o to chciałabym też bardziej się wziąźć za naukę . Może się dziać co chce ale z bloga nie zrezygnuję możecie być tego pewni . Więc spodziewajcie się mnie najszybciej w następnym tygodniu . Muszę sb wszystko poukładać , bo ten wrzesień dał mi w kość.
Na poprawę humoru mogę Was zapewnić że jak wrócę , zamierzam tu zrobić kilka zmian ; )
Żegnam Was moim zryto jakościowym zdj. pa <3

2 komentarze:

  1. ojej w takim razie wracaj szybko ;c
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. no już wróciłam , spoko mogę obserwować ale nie tym blogu jak wspominalam mam nowego zapraszam -- > pamietniknatalie@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń