wtorek, 17 września 2013

Wypad udany

Eloszka :*
A więc zacznę wstęp od tego , że dzisiaj nie byłam sb w szkole , a co tam jeden dzień w tą czy we w tą :) Da się nadrobić.Z resztą w taką pogodę i tak bym nie szła ;c.Hahaha beka z typa w kitce xd . No obiecałam mamie że bd chodziła regularnie do szkoły i tylko gdy bd chora to nie pójdę , ale jeszcze wrzesień nie minął a ja se opuszczam , no ale jak słyszałam że mama jedzie do Piotrkowa , więc ja nie pogardziłam okazją żeby jechać z nią na zakupy , a że to było rano nie mogłam iść do szkoły :D.Najpierw poszliśmy coś tam załatwiać , pod cel -- > do antykwariatu po książkę , Chińczyk , restauracja ( której dodam zdj.) no i tak zeszło od 8 do 13. ale się opłacało :). Bo zakupiłam sb sukienkę na chrzciny w te niedziele i od razu mówię że nie bd mnie tutaj w niedziele i sweterek ; )

no i jak Wam się podoba ?
mnie urzekł jej kolor i to że jest w niej tak ciepło :)

a o to moja sukienka na chrzciny ; )

Niestety muszę powiedzieć że już się nie wyrobię z dodaniem tutaj tej restauracji ale pewnie zrobię to w innym poście , który najszybciej pojawi się w piątek. To chyba wszytko , cześć ! :*

2 komentarze: