wtorek, 3 września 2013

SZKOŁA -.-

Hi !
Dzisiaj o czym bd post ? ;o. Dzisiaj post o niczym..ponieważ w dzisiejszym dniu nic ciekawego się nie wydarzyło i po prostu jakoś nie mam ochoty pisać o czymś innym czego nie wiecie..Dzień jak co dzień , na lekcjach trochę zamuła , ważne że mogłyśmy sb wejść na komputery..Lekcje w szkole były takie : Gadka wychowawczyni + komputery . I tak było przez 5 godzin ;c. Gdyby nie moi przyjaciele którzy chodzą ze mną do klasy to chyba bym nie wytrzymała. Ale chociaż przerwy były na duuży plus :D. Można było gadać do woli z nowo poznanymi ; D.JA pro po mojego planu lekcji  jest naprawdę beznadziejnie. Cały czas po 7 lekcji i same dość trudne przedmioty , w ogóle nie ma takich lekkich no może z wyjątkiem informatyki .Jutro pewnie to samo , przerwy udane ale lekcje nie bardzo.Jutro mamy : j.polski ( może być ) ,  matematykę (nie cierpie tego przedmiotu ),j.angielski(ok) , wychowawcza ( z górki ) , wf ( jakaś luźna lekcja zawsze spoko ) , dodatkowe z majzy ( -.- ) no i na koniec fiza ( masakra ! )  dajcie mi wakacje !!! kurdę no w sumie to fajnie bo tylko bd gadać i mało pisać , ale dla mnie to i tak makabra co bd potem -.-.Jutro po szkole jakoś odreaguję wypadem do Wery ahh <3




 Ps.W następnej notce postaram się dodać jaki jest mój ul.gatunek muzyczny itp i itd. Ogólnie jutrzejszy dzień zapowiada się ciekawie , więc się mnie spodziewajcie z bardziej ciekawszym postem niż dzisiejszy :) pa ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz