piątek, 6 września 2013

Piąteczek

Hei ! <3
Co tam u Was ?
U mnie wszystko OK , gdyby nie ta szkoła i nauka. Ta nauka już mnie przytłacza , nie wyrabiam z niczym nawet z dodawaniem tutaj postów.Przez dwa dni nie obecności działo się duużo zwłaszcza w szkole , pozytywnych rzeczy jak i negatywnych . Jak to bywa przerwy najlepsze , lekcje najgorsze.Nie ogarniam , cały czas po 7 lekcji i jeszcze te durne projekty ugh -.- będzie ciężko , no ale cóż..Już na sam wrzesień szykuję nam się z 4 pracę klasowe także bd się działo. A dzisiaj wreszcie piąteczek , wyczekiwany <3 Na dzień dzisiejszy nie robiłam żadnych zdj., ale wpadłam że zamiast mnie , wstawie tu swoją najlepszą przyjaciółkę <3 .. fota chyba z miesiąca temu nad zalewem , dobre czasy <3 Ola , pewnie nie raz tu o niej wspomnę <3


Hahaha już widzę Olki minę jak to bd czytać xd

A teraz moje plany na ten tydzień :
Piątek - uczenie się -.-
Sobota - do Wery + foty :D
Niedziela - dożynki
(oczywiście postaram się opisać te plany szczegółowo)
Ps. Bardzo możliwe , że nie bd regularnie dodawała postów i po protu zrobię tak że dopiero pojawią się w piątek , w sobotę i w niedzielę , ponieważ ciągły brak czasu na wszystko.
A już za chwilę następny post , nie co krótszy niż ten :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz